tisdag 30 december 2008

1 dag kvar...

Så var det dax igen. 2008 är slut och 2009 ska starta. Tiden går så fort så fort. Jag hinner inte med! Jag kan inte förstå att Milo blir 2 år snart. 2 år! Han var ju nyss en liten plutt bara! En plutt som bara sov och åt, åt och sov. Vi undrade om det var normalt att bebisar sov så mycket, det skulle ju vara jättejobbigt att ha bebis?? Inte vår bebis. Visst hade han sina dagar/nätter men det mer från 6-7 månader fram tills ett år. När han var riktigt liten, då bara sov han. Helst i famnen, eller i sjalen. Gosegos. Vart har tiden tagit vägen?





7 veckor liten gos Milo....

Det har varit 2 lata, sköna dagar här hemma nu. Inget stress och inga måsten. Idag har jag städat, klippt mig och färgat håret. Ikväll har vi haft folk här på fika och när dom gick hem vid halv elva däckade Milo väldigt fort i sin säng. Hoppas på sovmorgon imorgon! Han är så duktig på att sova i sin säng, han älskar verkligen den. Idag är andra kvällen som han själv går och lägger sig och vill ha välling och somnar själv. Det gjorde han aldrig i spjälsängen. Så skönt!



Milo hoppar!

Imorgon hoppas jag på en lugn dag och en trevlig kväll med goa vänner. Hoppas ni alla får en bra nyårsafton och en bra start på 2009! Gott nytt år!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att han med gillar sin säng! Tyckte också de var så skönt när vi bytte, och den är ju så himla fin oxå! Gott Nytt år på er!!

Powered By Blogger