onsdag 10 december 2008

Onsdag 10/2


Äntligen Onsdag. Äntligen ledig! Dessa två dagar har varit hemska. Har knappt sett Milo alls. I måndags var jag hemma 16.45 och igår 17.40. *pust* Det är så himla skönt att vara lediga idag. Sen är det ju bara 2 dagar och sen är det helg :). Hektiska dagar på förskolan nu så här innan jul, alltid något som ska göras och fixas och pysslas. Men nu har jag bara 6 dagar kvar att jobba innan jullovet! ÅÅ vad skönt det ska bli att vara ledig i 3 veckor... *mmm* Har fått mitt schema för nästa termin och det är skitbra! 8-14.30 nästan varje dag, bara 2 dagar varannan vecka som jag jobbar 9-15.30. GULD! Har hellre det utspritt än att ha det som jag haft denna terminen med varanann vecka. Det känns som att Milo bor på dagis ibland även om jag jobbar 75%...

Idag ska vi försöka hinna städa lite här hemma. Det behövs! Vid elva kommer Annika & Alfred o fikar. Majsan o Diana skulle med kommit, men Maja är sjuk. Hoppas hon kryar på sig till sin stora ettårsdag på fredag! Tänk vad tiden går....

Milo kom precis och drog in mig i tvrummet och sa "Biiiar! Biiiar!" Då menar han filmen Cars, som han numera älskar att titta på. Han har blivit så stor min lilla pluttis...

Lägger till en bild från idag när vi fikade. Milo & Knoen på samma stol. Jodå, när det gäller mat tycker Moa att Milo är helt okej, aldrig att hon frivilligt gått så här nära honom innan!

Tack Annika o Alfred för en trevlig dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Nu har jag hittat hit igen. Bättre sent än aldrig.. *ler*
Hoppas ni har det bra nere i skåneland :)

kram

Powered By Blogger