onsdag 3 december 2008

3 dec.


Tredje december och det SNÖAR! Och vi kan inte gå ut för Milo har fortfarande feber :(. Typiskt. Idag har vi varit hos läkaren, jag tyckte det var dax att kolla upp hans hosta. Vi fick mollipect. Tack för det. Det har vi redan hemma och det hjälper inte! Finns tydligen inget annat att ge. Hur är det möjligt år 2008 liksom?? Läkaren verkade för övrigt tycka att det var onödigt att vi var där, men nu har han varit dålig i ett par omgångar och nu har han haft feber i 4 dagar utan att det blir bättre. Känns ändå skönt att dom lyssnat på honom och kollat öron/hals. Han hade lite vätska bak trumhinnan i ena örat men det var ingen fara änsålänge. Halsen var lite irriterad men det är ju inte så konstigt som han hostat inatt.


Så blev det inget jobb för mig alls denna veckan. Jaja, jag överlever ;) Men jag börjar bli uttråkad här hemma! Och det är så drygt på nätterna, han bara hostar och hostar.


2 kommentarer:

Anonym sa...

oj shit vad meddelanden haha...Ja här kan ju ett avsnitt stå på hela dan, bara att pausa när man inte har tid! och så kommer alltid morgondagens avsnitt ut efter 14 nångång så man är en dag före också!

Äh, jag har inte sett days på dom två åren jag jobbat heller (bara vid sjukdom möjligtvis) och jag fattade först ingenting, men det gick rätt snabbt att komma tillbaka och bli beroende igen :-D

Jag blir knäpp på John, han är så jävla ful med sina miner så man kräks ju nästan. Haha, han kommer bli sparkad ur serien om några år. Liksom några till (bla marlena) för att det tydligen går dåligt för serien. Bo och hope fick vara kvar med stor lönesänkning hahaha.

Stackars Milo. Det är så drygt med sjukdomar, och denna årstiden är hopplös med det.
Hm har du kalendershoppat mkt nu? Jag har bara köpt en ida t klänning hittills..så det är lite snålt på shoppingfronten.

Anonym sa...

Stackars lilla Milo. Hoppas att han mår bättre snart. Skit i vad doktorn tycker, är man orolig så är man och då ska man gå till VC.

Jupp, Mollipect är skit. Det fick vi också när vi var små och det är bara som rälig saft. Det hjälper inte ett dugg.

Vi ses på lördag. Det ska bli trevligt.

kram Jenny

Powered By Blogger