söndag 28 december 2008

Söndag?

Vad förvirrad man bli på dagarna när man är ledig! Men ja, det är väl söndag idag? Jo så är det nog! 3 dagar kvar på detta året då. Vad fort det gått. Helt otroligt.

I fredags var vi och badade i furuboda och Milo ääälskade det! Han var riktigt trött när vi kom hem.

Igår var jag och Rikard i Malmö hela dagen. SJÄLVA! Milo var hos mormor och morfar. Det var en lång dag, men väldigt lugnt och skönt att gå själva i stan och på Ikea. Rikard köpte 2 par byxor och jag en tunika. En tröja till Milo på 50% rea blev det oxå, en Molo såklart ;). På Ikea köpte vi soffbord och en hylla till Milos rum. Behövde det efter alla julklappar!

Idag har Milo och Rikard skruvat ihop hyllan, Milo älskar verkligen när det ska skruvas! När Milo sov var jag inne i stan en sväng, ny BH, trosor o nyårsklänning inhandlades. Vid halv fyra kom Andreas & Evelina och deras pojk Filip som nu blivit 7 månader. Shit vad tiden går, sist vi såg honom var han 6 veckor! Vi fikade och senare käkade vi pizza.

Nu har dom åkt hem, Milo sover och jag är såå trött. Det har varit fullt upp i väldigt många dagar. Nu vill jag bara ta det lugnt ett par dagar och ladda inför nyår så man orkar då. På nyår kommer Daniel & Miranda, Malin & Jocke, Lotta och Madde hit. (just det vi blir 8, inte 7 som jag sa till er när jag ringde, haha) Ska bli trevligt. Tänk att det snart är 2009...



Inga kommentarer:

Powered By Blogger