fredag 9 januari 2009

Fredag!

Åh vad skönt med fredag :) Även om man bara jobbat 3 dagar så känns det som man behöver vila upp sig...
Det är så roligt att ni har börjat kommentera bloggen! Jag blir så glad varje gång jag går in och kollar. Ni som oxå har bloggar får gärna länka, det är så kul att läsa =).
Alltså favorit märket har släppt sin vårkollektion. MOLO! Shiiit säger bara. Där finns så himla mkt som hade hängt jääättebra i Milos garderob...


Ja ni fattar va? Sååå Mkt fint! Och nej, jag har inte köpt allt det... Inte än så länge iaf, hehe. Så otroligt mkt fint jag vill ha....

Inatt har Milo faktiskt sovit! Han kom in till oss vid midnatt, men sov sen iaf. Så skönt! Hoppas det håller i sig... Är riktigt trött idag.

Ha en bra helg alla!

Bilderna är lånade från www.elvasmatroll.se och www.annacill.e-butiken.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg på er också!

Anonym sa...

God kväll! Sjukt fina kläder, som alltid med Molo:)ha en fortsatt trevlig helg! kram Diana

Anonym sa...

Jag är ju så tråkig.. (och utan barn) men jag är inte så impad av just dom tröjorna. Tycker det är förmycket motiv.. men som sagt, det är jag, den gamla nuckan utan barn *S* Jag tyckte om den sista "tjock-tröjan" - så klart utan mönster...*S*

Stor kram!
ps.
Har gått och blivit lite kär i en cockerspaniel tös som behöver ett nytt hem... får väl se hur det slutar *S*

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

U: Hehe jag älskar alla mönster och färger! Är så trött på alla kläder på H&M o Kappahl med spiderman och hello kitty, antingen är det marinblått eller är det svart eller babyblått. Blääää! Färg ska det vara, han sticker ju ut i mängden på dagis om man säger så ;) Fleecen är underbar, vi har redan ett par i andra färger, hehe.
Klart du ska ha en coccerflicka, vad mysigt!

miranda sa...

nu har jag uppfyllt din INNERSTA & HÖGSTA önskan he he :) jag e tillbax!!

http://www.mirandablixt.blogspot.com/

Powered By Blogger