söndag 18 januari 2009

Helgen över.

Så var helgen slut. Den har gått hemskt fort. I fredagskväll var Mamma & Pappa här och åt middag. Lördag på dagen körde vi till Karlshamn så jag fick besöka världens underbaraste butik http://www.busochrackartyg.com/. Så roligt var det! Å sån underbar sambo jag har som var snäll och följde med *puss på dig*. Köpte ett par byxor med dinosaurier till Milo och så handlade jag lite åt Alice. Äntligen bor det lite Molo news i detta huset med! I lördagskväll var Jenny, Kenny, Mollan & Jocke här och det var väldans trevligt. Det börjar verkligen närma sig för Mollan, så spännande!! *Längtar*

Idag har vi mest slappat, Rikard har fixat min bil och det har varit ett par här och kollat på soffan. Dom ville ha den och skulle hämta den imorgonkväll! Skönt! Vår ska komma på tisdag är det sagt, hoppas nu verkligen den gör det med.

Jobbdax imorgon. Hoppas jag. Milo var lite småfebrig i förmiddags, ingenting nu i eftermiddag, men det känns som att det är på G. Han hostade precis innifrån sitt rum med. *suck* Man blir verkligen inte rik av att ha barn....

Coolaste dinobyxorna!


Oxå Molo nytt som inhandlades på barnlek i Åhus. Numera vill Milo bara ha "biiilarna!"


Och såklart underbaraste regnbågen! Borde finnas i alla barns garderob, kan man bli annat än glad av den liksom?

5 kommentarer:

Anonym sa...

va fina kläder!

Anonym sa...

Vilka fina kläder han har fått! Förstår att han inte vill ta av sig Bilartröjan :)

Anonym sa...

Den sista tröjan va ljuvlig!! (ja.. jag är gammal och kärring) *S*

miranda sa...

håller med U: regnbågströjan e ju ursnygg!

Anonym sa...

Vilken snobb du har. Vänta bara tills han blir tonåring. tror du då att han tar på sig typ Hennes kläder eller Kapp Ahl. Fast jag håller med dig han är så fin i dessa kläder.. De är klart finast Jessica. Vilka barn tycker inte om dessa. Kram

Powered By Blogger