onsdag 28 januari 2009

Onsdag 28/1

Oj vilken stressig vecka det har varit, och är, på jobbet. 2 stycken borta så det är jag och Åsa som började i måndags. *pust* Och givetvis 14-15 knattar om dagen. Helt otroligt! Jag är helt slut på kvällarna. Men det är roligt! Sån skillnad från innan, nu trivs jag. Underbart!

Helgen närmar sig, tack och lov. Fredagkväll blir lugn, lördag är det 30 års fest hos Filip i Yngsjö. Jag är fortfarande dunderförkyld och Milo oxå. Hoppas vi håller oss friska. Vinterkräksjuka går på jobbet med, det vill vi ABSOLUT inte ha. Blääääääää! Denna har hållt i sig i 4-5 dagar för alla som fått den, nej tack, jag vill inte ha hit det....


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att det är bättre på jobbet! Aldrig kul att vantrivas när man tillbringar så mycket tid där... Krya på er!

Sofi sa...

Vad fin din sida är nu, & ett riktigt charmtroll har du också! :)

Du har fått en award som finns att hämta på min sida :)

Ha en bra kväll!

Sofi sa...

Vad fin din sida är nu, & ett riktigt charmtroll har du också! :)

Du har fått en award som finns att hämta på min sida :)

Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Hej! Vad skönt att du trivs så mycket bättre! Hoppas det gick bra med badandet idag:) kram Diana

Anonym sa...

Gud vad glad jag blir min tös. hoppas att det nu fortsätter så det värmer i mitt hjärta. Vilka fina bilder på mitt älskade barnbarn. Kram Mamma

Powered By Blogger