torsdag 15 januari 2009

Äntligen!!

Äntligen har jag fått tag på en Molo bodysuit med vovvar i 92. ÄNTLIGEN! Och tröja med stjärnarmar! Sååå glad! Är man inte inne i denna (något lustiga, jag vet) hobbyn med att shoppa danska barnkläder så förstår man inte hur fort det tar slut i webshopparna. Det är helt sjukt. Så fort dom började få in Molo nyheter förra veckan så tog det slut. Allra mest drag är det såklart efter storlek 92 då som Milo har. Det är helt sanslöst. 5 minuter efter att det kommit upp på hemsidorna har storlek 92 varit slut. Och jag som jobbar på dagarna har inte haft en chans att kunna knipa nån! Men nu, tack vare att jag fick förboka i en webshop, så är jag nu stolt ägare av den underbara vovvesuiten. Milo kommer ÄLSKA den. Undrar om den slår kaninsuiten som annars är han absolut favvo?
Stort tack och stor kram till Petra som har den den bästa webshoppen!

Jaja jag vet att många tycker jag är knäpp, men det har ju blivit min lilla hobby. Drömmen är såklart att öppna en affär, men eftersom affärstider inte är nån hit så får det vänta tills Milo blir större... Hade Molo fått säljas i bara webshop hade jag inte tvekat, men det får dom inte.
För att försvara mig ytterligare så säljer jag ju faktiskt på Tradera.se oxå. Har massa auktioner ute nu! Jhezzica heter jag på tradera och här hittar du till mina auktioner:
Jaja jag ska sluta tjabba barnkläder ;) Imorgon är det helg! Underbart!
Bjussar väl på några bilder med när jag ändå är på G...

Mutar Moa med godis...

Sen får hon lida *haha*

*Brum Bruuum*

*Duktig Knoen*

***********************************************************************

Här hittade jag Milo & Pappan igårkväll. Tyckte väl det tog tid att lägga honom! Frågan är ju bara vem som somnade först?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en sån affär :-D
Himmelriket ju!

Jag gissar på att R somnade först...haha

sött me vovvesuit, alla suitar är så söta men Aleya tycker det är det drygaste som finns att vänta på att jag ska ha fått på henne det, så hon hinner sticka typ 50 ggr innan vi är klara, så jag försöker hålla suitförrådet nere så gott det går (fast omöjligt att hålla sig ifrån)

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Det gjorde jag med ett tag, tills jag kom på att det går alldeles utmärkt att trä i hela knatten i huvudhålet! Man behöver aldrig knäppa upp alla knappar! Så när jag kom på det i höstas så ökade vårt suits förråd från 2 till hmm. 23? *ojdå* HAHA!

miranda sa...

ha ha det ser ut som om rikard suger på tummen faktiskt :)

Powered By Blogger