torsdag 9 februari 2012

Naajs to have U back kära läsare! Det är helt klart roligare att skriva när någon läser:).

Idag har jag jobbat, stressig dag, men det fixade vi ju bra ändå:) *Säger jag som gick klockan 14...* Barnen har varit hos Mamma och Lia har tagit sin medicin som hon ska, hallelulja!

 Ikväll har jag varit med Milo på hans första fotbollsträning. Åh denna ungen alltså. Hela veckan har han pratat om detta, längtar och sett fram emot det. När vi kommer dit, sitter han klistrad vid min sida. JA det var väntat men jag blir så trött på honom... Han känner ju dom andra barnen! Jag traggade, sa till ordentligt, lockade, mutade osv. Tillsist, när det var 20 minuter kvar och jag hade mutat med att jag hade 2 paket här hemma han skulle få om han var med, DÅ, reste han sig och var med. Å så roligt som han tyckte det var sen då! Det är ju det jag vet, att han verkligen tycker sånt är jätteroligt, annars hade man ju inte tjatat på honom. Då hade vi gått hem och låtit det va, men jag vet att han älskar spela fotboll, leka lekar och vara i gympasalen. Han saknar ju gympan på dagis och pratar alltid om den! Synd att han kom igång så sent för sen ville han ju inte hem, som vanligt...
Paketen var för övrigt ett som blivit bortglömt sen adventskalendern, ett hopprep, samt tatueringar, som han redan fått en gång men glömt. Avancerat ja;).

Ja, inga kort kan jag bjuda på idag heller. Hämtade ut ett stort fint Me&I paket men kamerabatteriet dog....  Får återkomma imorgon med den bilden:)

Nu sussa! Blev inte många timmar inatt då Lia skrek ungefär en gång/timme och klockan ringde 5,30. Det finns en anledning till att man är hemma när barnen är sjuka förutom att dom är sjuka; dom sover inte på nätterna och då sover inte Mamman heller...

2 kommentarer:

Annica sa...

Vad roligt med fotboll. Vart är det och hur gamla ska dom vara för o vara med?

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Det är här i Köpinge, det är för barn födda 2007:) Milo har väntat sen han var 3, typ:)

Powered By Blogger