fredag 3 februari 2012

Bloggen stängs...

Har funderat länge på att stänga bloggen och bara ha öppet för inbjudna personer. Dvs. det kommer att krävas ett lösenord för att få läsa. ALLA får läsa, vänner, bekanta, obekanta, jag vill bara ha lite koll. Det känns ändå bäst med alla kort som läggs ut här och allt som skrivs.

Vill du fortsätta läsa? Kommentera detta inlägget, skriv din email som kommer jag att lägga till dig. Eller maila mig på jessica.rikard@hotmail.com
(Du kan kommentera även om du inte har blogger/google konto, välj anonym och skriv istället vem det är ifrån i textrutan!)

Hoppas att alla ni som läser vill fortsätta:)

Kram!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag vill såklart :)
linda.m.wendel@gmail.com

/Linda

Anonym sa...

Ja o barnens blivande kusin vill fortsätta läsa :-) min mail camilla_perssonkrstd@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill me läsa vidare.
madde_166@hotmail.com

ankungar sa...

så klart jag vill fortsätta ;)

Annica sa...

ja!

mamma sa...

mamma.... klart jag vill se mera...

Lina sa...

jag vill gärna fortsätta läsa :-)

Anonym sa...

Hej! En obekant läsare som har halkat in här på grund av de fina danska kläderna:). Har tre döttrar varav den yngsta är jämnårig med din äldsta. //Linda (storan74@hotmail.com)

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Kul att så många vill läsa! Ska försöka fixa detta ikväll, men måste ha era mail adresser så jag kan lägga till dom i listan över dom som får läsa:) Vet inte riktigt hur detta funkar än...

//U sa...

Jag vill också fortsätta läsa
ulrica.grensman@gmail.com

Anonym sa...

Jag med !
Fia
sofianedemo@gmail.com

Anonym sa...

Ja med!!! anzika.larsson@spray.se kram Annika

Powered By Blogger