måndag 27 februari 2012










Igår hjälpte vi våren på traven lite med att krossa massa is;). Underbart väder, men kallt var det ändå. I morse var -5 grader när jag körde till jobbet. Vi vill ha vår nu! 

Jobbat idag. Barnen har varit på dagis för första gången på 3 veckor. Milo blev jätteledsen i morse när Rikard lämna. Mindre kul.... Lia har fixat första dagen på dagis utan blöja! Så duktig så! Hon hade varit så trött så hon hade somnat halv elva i förmiddags och sovit till 12, så när jag hämtade henne vid halv ett satt hon och åt mat. Pigg och glad var hon, men hon lär ju bli trött tidigt ikväll. Stumpan, klart hon ska sova om hon blir trött, hon är van vid att sova länge nu... Inte lika tufft att bara vara hemma. 
Tyvärr så försvann ju då min vilostund. Hade planerat att inta soffan här hemma medans Lia sov, men icke då. Känner mig inte bra... Mådde okej fredag och lördag, men igår mådde jag ganska dåligt igen och hade lite feber. Inatt har jag sovit så dåligt och svettats, ett säkert tecken. Idag fryser jag mest, är dunderförkyld och har ont i bihålorna. Tyvärr ska vi tillbaka till jobbet ikväll för ett möte mellan 17-18. Hoppas det inte tar längre tid än så... 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger