fredag 17 februari 2012

Lille du...

Det kom en låt på radion idag som fick mig att hejja till och som fick tårarna att bränna i ögonlocken...

Vi hade en vän som alltid spelade denna låten så fort det vankades fest eller det dracks en öl eller två. Jag minns när vi hade fått Milo så sa han till mig när denna låten spelades; Det är ju precis som du och Rikard; Min far är tossig og min mor er normal... *haha* Exakt så;)!
Imorgon är det femårs-kalas här hemma och han borde varit här. Det kommer han inte att vara, men dag hoppas jag han hittar hit igen. Han är väldigt saknad, vår goa vän. Han fattas oss.

2 kommentarer:

mamma sa...

Ja oj vad han saknas Lille Mats , detta var ju hans låt......Älskade Masse...

mamma sa...

Ja jag tänkte kanske inte riktigt här, det kan ju faktiskt vara en av er bästa vän också. Vi får hoppas att han kommer tillbaks, för han är ju fortfarande i livet...

Powered By Blogger