söndag 30 oktober 2011

Vilken helg...

Där fick jag för att jag skrev att det var skönt att Lia var bättre... Jag har legat däckad hela helgen i hög feber och halsont. Lagom tills jag började kunna ens sitta upp i soffan idag så flög det på Rikard. Jag har nyss tagit helgens första dusch men känner mig inte fräshare för det, svettas fortfarande och har fortfarande ont i hela kroppen och framförallt i halsen. Är inte halsen bättre imorgon får jag nog överväga att kolla upp det, känns nästan som halsfluss. Har inte ätit nåt sen i fredags, allt smakar pecka....

Så nej, inget jobb för mig imorgon. Sen är jag ledig tis,ons,tors och jobbar till 13 på fredag. Lång vecka, verkligen.

Jag hoppas att vi frisknar på oss fort, det finns inget tråkigare än att vara sjuka. Hoppas oxå att Milo klarar sig för han är den enda som är frisk i nuläget.

Back to soffan, nu pallar jag inte sitta upp mer...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger