torsdag 6 oktober 2011

Å så var den veckan...

slut. Nästan iaf. Tiden går fort. Har ändå varit ledig tis-onsdag denna veckan, men det har verkligen varit fullt upp. Vi har bytt rum med Milo och huset har varit upponervänt i några dagar. Nu är ordningen återställd, vi måste dock vänja oss vid att sova i ett annat rum och det är ju inte det största rummet....;) Man får klättra från fotändan av sängen och i, men det funkar. Vad ska vi med det stora rummet till, vi är ju aldrig där när vi inte sover. Milo är överlycklig! Får visa bilder en annan dag, batteriet i kameran var slut.

Som sagt, fredag imorgon. Jag slutar kl.13, sjukt skönt. Barnen somnade klockan sju ikväll, dödströtta. Verkar som att Lia fått ögoninflammation med... Suck. Känns som jag varit borta massa på jobbet även om det bara är 3 dagar, men vad ska man göra. Dom får väl sucka och stöna bäst dom vill, jag skickar inte sjuka barn till dagis. Imorgon är dock mormor o morfar lediga så då får dom ta henne.... Bara o hoppas att det gått över till måndag.

Jag är så trött idag. Imorgon ska vi på utflykt med jobbet och alla barnen. Jag hoppas innerligt på bättre väder. Eller ett nytt jobb, för all del, det hade inte varit fel det heller....

Inga kommentarer:

Powered By Blogger