tisdag 25 oktober 2011

Härlig ledig tisdag...

Har haft en skön ledig dag, synd att den tar slut så fort bara. Jag & barnen åkte in till Barbacka i eftermiddags, dom har ju byggt om lekrummet helt där och vilken hit det var! Båda kidsen tyckte det var jätteroligt, Milo har annars varit lite för stor för Barbacka det sista året, men nu är det ju toppen för honom med. Underbart att det finns ett sånt ställe, 2 stora lekrum och extremt billig fika, det kan ju bara bli bra! Fick lova att vi skulle åka dit nästa vecka när vi är lediga igen, även om den är novemberlov då....

Jobb resten av veckan väntar nu.


Haha vet inte riktigt vad hon gör, men så fort kameran åker fram så ställer hon sig mot väggen;)

Milo i sin nya spöööökdress:)


Skällde nyss ut en telefonförsäljare. Jag blir GALEN. Klockan är 21 på kvällen! Frågade honom om han på allvar trodde att jag ville köpa nåt av nån som ringer hit och väcker barn som ska upp sex på morgonen imorgonbitti, sen slängde jag på. Jag har absolut inget tålamod kvar med dessa jävla försäljare!!! 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger