torsdag 20 oktober 2011

Nästan i mål...

Torsdagkväll och så är vi nästan i mål denna veckan med. Pjuuuu vilken lång dag det varit. Bråkiga stökiga kids på jobbet, jag har bara längtat hem efter mina egna skatter... Längtar tills jag har ett annat jobb. Nån gång, i framtiden.

Har bara sett barnen 2 timmar idag och det är på tok för lite. Tack o lov att det är fredag imorgon. Jobbar iofs ända till 16,30 men barnen får komma hem tidigare med deras Pappa iaf...

Milo igår i sina nya fiiina kläder!
"Mamma, jag tror jag är frrrräckast i hela världen idag! Faktiskt så är jag nog det!" 
Visst är han:)

Å Lillfisan skulle ju med vara med...



Dom har sånt göre när jag tar fram kameran, Lia ställer sig direkt mot denna väggen och ska fotas, Milo likaså. Sen håller dom på att ställa sig bredvid varandra i olika konstellationer. Sötungar!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger