söndag 16 oktober 2011

Söndag igen då...

Helgerna går fort... För fort! Förstår inte vart tiden tar vägen överhuvudtaget, det är bara 2½ månad kvar till Jul. Jul liksom, det känns så avlägset. Det märks att hösten är här på allvar och att vintern snart knackar på dörren, 3 morgonar i rad nu har det varit frost och minusgrader på natten.

Imorgon är det måndag och dax för jobb igen. Jobbar iaf bara mån, tors, fre denna veckan och det känns väldigt skönt! På tisdag styrs bilen mot Malmö för One Two Tens utförsäljning, jag hade sån tur så min snälla mamma är ledig och kunde ha barnen. Jag ser väldigt mkt fram emot en barnfri dag, det var jättelängesen nu... Jag behöver det, jag har barn omkring mig konstant annars och ibland kan det faktiskt vara skönt att få bara vara vuxen med och umgås med vuxna. Nåja, dock är det ju barnkläder vi ska shoppa, men ändå;)

Några helger sedan på Kjugekull. 
Vi var o gick vid skogen i Yngsjö idag men jag glömde såklart kameran... 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger