fredag 14 oktober 2011

Ny design!

Idag somna Lia tillslut i mitt knä här i soffan och då passade jag på att göra om bloggen lite, jag blev faktiskt riktigt nöjd! Älskar kortet i headern där dom håller varandra i handen, sån kärlek....

Dagen har varit rätt så jobbig, Lia fattar absolut inte att hon inte mår bra. Hon ångar på som vanligt ända tills hon krashar och bryter ihop. Något drygt! Vi lunchtid fick jag henne att somna, hon vaknade efter 10 minuter. Jag la mig hos henne och efter en halvtimma somnade hon om igen. Precis då ringde min mobil och sen vart det kört. I eftermiddags gick Milo till mormor och först då hade hon ro till att sätta sig hos mig i soffan och då somnade hon faktiskt och sov i över en timma. Välbehövligt! Hon sov bättre när hon kunde sitta upp, hon får ju ingen luft. Totalt genomförkyld... Hostan hon har är inte att leka med, den låter gräslig.

Nu sover hon igen, hoppas hon kan sova hyfsat inatt. Lördag imorgon, sim för Milo. Vi stannar hemma ännu en gång, har försökt komma iväg och bada vi med flera gånger nu men hon har varit förkyld och hostig ett bra tag... Nåja, det kommer fler lördgar! Imorgonkväll kommer Jenny & Kenny och det ser vi fram emot!

Lia fick en Bamseklänning. Vi fick sliiita av henne den på kvällen;)

BusMilo med sin glugg... Nu är den andra framtanden oxå riktigt lös, han har slagit i den ordentligt 2 gånger dom senaste veckorna... Suck!

I sin älskade mysoverall i morse, det var KALLT här inne, 19 grader. Bara 1 grad ute... Snart är vintern här.

Efter en dust i morse om bamseklänningen som hon hade dragit fram ur tvättkorgen, så gick hon slutligen med på katterna. Ser väldigt hängig ut fortfarande Lillskruttan! 

1 kommentar:

mamma sa...

Så fin den nya bloggen blev, men allt blir ju bra med dessa underbara barnen på bild....Kan tala om att mormor och Milo hade roligt i skogen och på lekplatsen ..... kram mormor

Powered By Blogger