onsdag 19 oktober 2011

Kyligt..

Vilken kyyylig morgon det är, jättekallt här inne och jag är för lat för att gå och hämta ved... Fast jag måste nog snart, för här är riktigt kallt.

Igår var vi som sagt i Malmö och shoppade, en väldigt trevlig dag med en del fina fynd! Till Lia hittade jag i stort sett ingenting, men till Milo hittade jag massa tröjor som han velat ha. 150 kr för en Molotröja är mer överkomligt än 379;).




Massa fint Molo! Vargar, fallskärmar, rymd, hockey = Lycklig Milo!
ja den där filten köpte jag för att den är oxå lite vadderad sådär som Lias favoritfilt är... Men den blicken jag fick när jag gav henne den var inte o leka med;) Så ja, den är till salu, haha! 

Idag har vi ledig dag, underbart skönt. Barnen är sjövilda redan dock. Får se hur dom ska rastas idag;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var hittade du dessa fina Molo tröjorna till det priset? Tacksam för svar. Kram

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

hej Anonym.
One Two ten har utföräljning i Malmö nu fram till söndag.

Anonym sa...

Tack för att du svara :) Skulle man kunna få adressen också eller vart det ligger nära? E det en butik eller? Bor liksom i Malmö så skulle gärna vilja kika in där. Är tokig i Molo till min lilla tjej men där kanske inte fanns så mycket till tjejer i det märket?
Mvh Linda

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Nej det var ont om det.. Molos provkollektion är i 68 och 116, fanns lite i den storleken. Nu är det nog väldigt utplockat. Det är på krossverksgatan, kan tyvärr inte numret! I Limhamn.

Powered By Blogger