tisdag 12 augusti 2008

Tisdag.




Jaha idag är det tisdag och dagis/jobb närmar sig ännu mera. Ångesten är STOR! PÅ torsdag ska jag till valjeviken och träffa mina blivande kollegor. Lite nervöst. Ska bli skönt när det är över så man vet vad man har att vänta. Vem man arbetar med gör ju faktiskt väldigt väldigt mkt.

Jag rensade Milos garderob igår och har nu nästan 40 auktioner att lägga ut på Tradera. Igår la jag upp alla i powerlistern, men inte fasen gick det att ladda upp dom mot Tradera! VANSINNIG är ju bara förnamnet för vad jag var, hade hållt på hela eftermiddagen med att fota och lägga in auktioner. Jag får ta nya tag ikväll. På tradera heter jag Jhezzica så håll utkik ikväll eller imorgon då hoppas jag få ut mer. Nu är där bara fem. Mkt fint Molo/Katvig/meandi och annat trevligt.

Om man säljer måste man ju shoppa, eller hur? Jag har spanat in denna
http://www.meandi.se/sv/produkter/08243001.aspx men vet inte om den är för bebis för Milo? Jag tror han blir ursöt i den! Ja, vad tvekar man för, jag vet ju att den kommer hamna här hemma ändå ;).

Annars så väntar jag på Småfolks nya kollektion som kommer ut i dagarna. En hel del finns ju att beskåda på http://www.smafolk.dk/ och jag har redan hittat en favorittröja som ska få flytta hit. Nu har jag rensat ut alla Milos bodys så nu behöver han verkligen tröjor. Och byxor! Han har växt ur det mesta i sommar. Igår fick vi åka in och köpa skor, han har numera gått upp till storlek 22! Stora killen. Dagis killen...

Idag blir en relativt lugn dag, det regnar ju ute... Diana och Maja ska komma o dricka kaffe snart (som hon själv fick ha med sig för vårt är slut, haha) och senare i eftermiddag kommer Andreas och Evelina och fika. Rikard lovade visst dom rabarberpaj. Gjord av mig. *hmpf* Nåja det ska vi nog kunna fixa ;).

Är ni fler som bloggar som jag inte vet om? Älskar att läsa bloggar så fram med dom bara! Och det är ju alltid trevligt när man får kommentarer i bloggen, då känns det mer motiverande att skriva. Att veta att nån läsa liksom...

Bjuder på några bilder av Milo i hans nya Molo byssor.






Thats all folks!

4 kommentarer:

miranda sa...

ja, kollegorna e verkligen avgörande för om man trivs eller ej!!

herregud vad du säljer på tradera kvinna! synd att du inte har en tös också, på sådär 8 år, så kunde vi ha köpt lite av dej ;-)

ja, visst e det lite trist när det e glest med kommentarer i bloggen... skaffa dej en besöksräknare så kan du se exakt hur många som tittat! som jag idag t.ex. har haft 11 besökare men inte en enda kommentar idag. hade jag inte haft den räknaren hade jag lagt av å skriva för längesen eftersom jag inte hade trott att nån läste...du kan bara klicka på antalet under "besökare" på min blogg så kommer du till sidan med såna tjänster. å det e gratis.

miranda sa...

du blir medlem & följer instruktionerna :-)

miranda sa...

men fattar inte rikard sånt där? annars kan jag hjälpa dej men tyvärr inte just idag!
godnatt :-O

Annica sa...

Fina killen som vanligt, jag brukar tycka att det är lite synd om dom barnen som bara får gå i kläder från HM tex haha

Powered By Blogger