fredag 8 augusti 2008

En vecka...




En vecka kvar av semestern idag då.... Jag börjar redan på torsdag, då ska jag vara iväg hela dagen med nya jobbet. Lite nervöst, känner inte en kotte och vet inte alls vilka dom är. Sen är det 2 veckor med inskolning på dagis av Milo, sen börjar jag jobba den 1 sep. *hua* Ser inte fram emot det, jag trivs bra med att vara hemma...


Igårkväll var vi hos Daniel och Miranda. Milo och Alva mös och kollade på film.



I sin coola strandstol som han fick av Mormor när vi var i Landskrona och campade.





Milo skruvar lite *haha*




På båten till Helsingör. I sina nya fina Molo byxor och Ej Sikke Lej tröja. Sötnos!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va han växer!
:)

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Jaa han växer som ogräs just nu! När får du din valp? Du får allt ta o starta en blogg så vi kan kika på den!

Anonym sa...

Hur får man hem katalogen? Vill med ha! Jag har kollat runt på massa sidor för att snoka upp allt nytt som kommit ut, men har inte hittat så jättemycket ännu. Finns mycket som är fint från de äldre kollektionerna också.
Den bruna på översta bilden är Katvigs heldress va? Söt. Den är så fin, har den i 74 och lila, men det känns som att den är större än en 74:a så det dröjer väl ett tag till innan hon kan ha den. Den bruna är med skitsnygg.
Synd att man inte är så rik av att gå hemma!

Anonym sa...

Just det ja..vet du hur gammal molo babbing bodysuit är? (svartgrön o lite andra färger med blommor och röda kanter)har bara hittat den på tradera, tycker den är fin men skulle vilja veta när den är ifrån..

Anonym sa...

http://blogg.aftonbladet.se/10504

:)

Powered By Blogger