onsdag 6 augusti 2008

Shoppat..

Idag har jag shoppat lite åt Milo, det var faktiskt ett tag sen!

Det blev denna tröjan från http://www.matadorkids.se/





Till den ska han ha dessa byxorna från http://www.elvasmatroll.se/




Sen blev det även denna tröjan som kommer passa toppen till dom lila/turkosa byxorna vi köpte i Kalmar. (även den från matadorkids)


Allt från Molo ofcårse! Älskade Molo, utan er hade jag varit förpassad till dom urtråkiga killkläderna på H&M, Lindex och Kappahl. *bläää* Lindex var okej så länge man kunde handla på baby, men på killavdelningen är det lika dött där som i alla andra affärer...

En dag ska jag starta min egen affär... *längtar* I den ska finnas MOLO, Mala, Katvig, IdaT, Småfolk, Hummel och så lite svenskt Nova Star och Moonkids. *drömmer*

Bilderna är lånade från matadorkids.se och elvasmatroll.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Skitsnygga, man kan ju nästan få ont i ögonen av att titta på molos kläder. Den gröna tröjan där dom har smygit in lite rosa stjärnor är riktigt fin, hade passat Aleya också (fast änsålänge föredrar jag bodys på henne, tröjor kasar så mycket)
Såg att han hade fått rymdsuiten, den har jag med dreglat över, så fin är den. Bodyn med.
Lindex har rätt fina tjejkläder, fast jag har knappt köpt nåt själv. Hennes farmor har köpt typ hela lindex flicksortiment:)

Powered By Blogger