söndag 18 september 2011

Saknar min Milo...

Milo bestämde sig för att följa med Mormor & Morfar hem och sova där. Mormor är ledig imorgon och Milo skulle ändå vara hos henne då han har haft feber idag med. Frågade om han ville sova där och han svarade Ja, till min stora förvåning. Han brukar alltid säga nej, men inte idag. Nåja, det är ju bäst så, slipper han upp halv sju imorgon och jag slipper stressa imorgonbitti. Men jag saknar honom! Får ju inte se honom förrän imorgonkväll, min älskade goa unge....

1 kommentar:

mamma sa...

Milo har det jättebra hos mormor. Han var med mig hos tandläkaren, Milo var duktig och satt o väntade, goa unge. Men oj vad han snarkade i natt !!!! Fortfarande snorig o täppt i näsan.Undrar om han inte har polyper ? Får väl hoppas han slipper dessa jobbiga problem som morbror Jimmy o du haft när ni var små.....kram

Powered By Blogger