söndag 11 september 2011

Såja.


Så var den helgen över. Så fort det går. Å så skönt det är att vara lediga alla tillsammans. Jag och kidsen är lediga till onsdag, men ändå. Det är inte samma sak...

Helgen har varit såå lugn och skön. 2 kalas, ett tårtbak, en tur i stan, lite sim för Milo och mys i soffan.

Mina äpplekids innan kalaset igår


Tog fram kameran igårkväll för att ta kort på barnen när dom mös i soffan, då springer Lia fram och ställer sig vid TV bänken och poserar. Himmel! Vad har jag lärt henne liksom;) Den där plutmunnen har jag absolut inte lärt henne iaf;)

Ja Lia fick vara med o mysa med popcorn för första gången igår. Det var minst sagt uppskattat! Arg blev hon när jag o Rikard skulle ta ur skålen, men Milo gick bra, såklart... Köpte en ny film med som var riktigt bra, Rio. Myyyyskväll med dom bästa...


Dagens tårta! Min kusin fyllde 9 år och hans mamma beställde en tårta. Nybörjare ar jag, men jag blev ganska nöjd ändå!
Den är fylld med hallonmousse & daimfluff, täckt med vit smörchokladkräm och Sugarpaste. 



1 kommentar:

mamma sa...

Ser ju ut att vara en skön myskväll,visst e det mysigt med de kvällarna. Korten på barnen är helt underbara...... kram

Powered By Blogger