onsdag 21 september 2011

Godmorgon.

Vilken morgon. Ungarna vaknade überpigga kvart i sju; Jag vill äta, jag vill rita, jag vill se på barnkanalen, kan jag få mjölk? Lia stod och pekade och gapade om välling och mitt huvud tänkte endast på KAFFE. Pju. Lite måste jag få vakna till innan dagen drar igång! Nu sitter vi här, jag med kaffe, Lia med välling och Milo med mjölk och tittar på den underbara Barnkanalen (hmmm).

Idag blir det en tur till stan. Var där igår och hade en del grejor jag skulle inhandla, men jag kom av mig helt då det hände en väldigt obehaglig sak. Stod utanför Kappahl och pratade med en vän, Milo & hennes tös lekte några meter bort. Då kommer det en man fram till soptunnan, lyfter på sin tröja och hivar fram en stor yxa! Den var nog en 40-50 cm lång.
Jag tappade andan lite där, det första jag tänkte var att han kommer börja hugga på barnen, han är galen! Hjärtat stannade nästan där ett tag.
Så lägger han yxan i papperskorgen och går/springer iväg.
Ja han var nog inte vid sina sinnes fulla bruk... Vi kontaktade väktare som gick och letade efter honnom och sen fick det bli lek i tivoliparken resten av eftermiddagen.

Usch så rädd man blir och så fort nåt kan hända när galningar går lösa....

Dom bästa kidsen i hela världen... 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger