tisdag 26 oktober 2010

Är vintern här?

Huuu vilken kylig dag! Nu märks det verkligen att vintern faktiskt är på intågande. Idag har det nog bara varit en 4-5 grader mitt på dagen, trots strålande solsken. Milos vinterjacka åkte på i morse och vinterskorna plockades fram i eftermiddags. Overallen får vänta lite till, än så länge räcker det med överdragsbyxor. Fast nu handlar det nog bara om veckor, sen åker overallen med fram. Tiden går ju så hemskt fort. 2 månader ill jul! Jag längtar....

Idag har jag och Lia simmat, hon älskar det verkligen! Nästa vecka är det novemberlov och då är Milo ledig. Jag hoppas innerligt på Molo salg nästa vecka, men än har inte mailet kommit... Hoppas på mail imorgon eller allra senast torsdag!

Häromdagen hade dom  2 busarna stängt in sig på Milos rum. När jag öppnade dörren var det detta jag såg. Lia uppe på Milo, dessutom fullkomligt nöjd med det. Hon avgudar verkligen sin storebror hon!

Finaste Underbaraste!

Igår fick dom klä ut sig om dom ville på Kyrkans Barntimmar då dom firade lite Halloween. Milo skulle självklart vara tiger!

Å målad i ansiktet ville han bli med. Jag sa att jag inte var så duktig på det, då svarade Milo: Men Alice mamma, hon kan! Så så fick det bli:) Fiiint blev det! Nu har vi med köpt och fått hem färger och nu ska jag med lära mig, tänkte jag. www.ansiktsfarg.se har fraktfritt just nu!


Imorgon är det dagis för Milo och på eftermiddagen är det en av veckan höjdpunkter, Öppna Förskolan. Nu ska snart projekt få barnen i säng inledas, ikväll blir det soffpäs hela kvällen till Sveriges Skönaste Familjer och såklart, Desperate Housewifes.

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Lotta sa...

Vilken söt liten tiger =). Ser riktigt farlig ut ;)

Powered By Blogger