söndag 9 maj 2010

Tiden går fort!

På onsdag är är Lia 3 månader. Himmel liksom! 3 månader! En månad till sen är det dax för smakportioner, hoppgunga och sitta i matstol. Tiden går ju så sjukt fort. Denna gången går den ännu snabbare än med Milo.

Milo är för övrigt sjukt rolig just nu. Vart får han alla kommentarer ifrån? Tex:

Häromdagen pratade vi om att han efter sommaren ska flytta upp på Granen, stora avdelningen. Jag sa vilka kompisar som oxå ska gå där. Då säger ungen: "Åhhh Sääära Nån!" (kära nån) Jag bröt ihop av skratt! Förstår inte var han har hört det, vi säger då aldrig det!

Idag sa Rikard till honom att sluta suga på fingrarna. "De gör alla barn pappa!" Öhh okej! *haha* Han är så jädrans rolig!

Helgen har varit bra. I fredags hade vi tjejfest här hemma och det är väl bara att konstatera att tanterna orkar inte lika mycket som förr, men kul hade vi ändå:). Mina töser är dom bästa som finns! <3
Äntligen gillar Lia gungan!


Lia har fått en bumbo:)


Å en överlycklig Milo har fått en studsmatta av sin snälla Morfar!



Milo är såå himla snäll vid sin Lillasyster. Han pussar, kramar och leker med henne varje dag.


Finaste barnen!

Annars har det varit lugnt, vädret är ju tråkigt som tusan... I eftermiddag ska jag hem till min gamla kollega Åsa och fika, ska bli kul att ses igen. Nästa helg är det långhelg! Skönt! Sen är det snart dax för dop och helgen efter dopet tänkte vi åka till Göteborg, gå på Liseberg och universeum, jag är övertygad om att Milo kommer älska det!

Milo är så duktig med sitt sim. Nu har han tagit 4 simmärken! Han är så stolt över dom:)

Jag vill skicka en stor kram till fina Diana och Maja. Vi tänker på er!

2 kommentarer:

Sofi sa...

Visst är barn underbara med sina kommentarer :) Joline brukar häva ur sig både det ena och andra.

Ja våra små skatter börjar bli stor nu, helt ofattbart. Det var ju inte länge sedan man klagade över att man inte kunde ta sig nån vart med stora magen.

Hoppas ni har en mysig helg! :)

//U sa...

Sääära nån.. *S* Jag fullkomligt avgudar småstora kottar och deras kommentarer :)

Powered By Blogger