måndag 3 maj 2010

Jag skulle aldrig.

Jag tror att jag får ge mig. Jag har i alla våra "barnvagnsår", dvs över 3 år nu, alltid sagt att jag ALDRIG vill ha en Bugaboo. Dom är små, fula och det ser ut som att barnet ligger nästan nere på marken. Ja, som dockvagnar ser dom ut när dom åker runt på stan. Men nu får jag nog banne mig svälja mina ord. Jag har hittat en vagn jag vill ha. En Bugaboo Bee Plus är nog lösningen för oss. Vår sing är numera väldigt ranglig och skranglig, bromsen har börjat krångla och för att inte tala om hur bred den är över bakhjulen. Den är ju lika bred som kompisarnas syskonvagnar! Jag är så innerligt trött på den. Varje gång den ska in i bilen måste vi först lyfta av liggdelen, sätta den på marken under tiden som man fäller ihop chassit och lyfter in det i bilen. Det är inte jättekul när det regnar!
Så i lördags var vi inne och klämde på en Bugaboo Bee på Toddler (www.toddler.se). Gaaah. Jag vill ha den. Jag kommer aldrig få råd med den, tyvärr;). Eller jo, jag får spara och sälja på Tradera, men det lär ta tid. Hade ju helst velat ha den NU såklart. Eller iaf till semestern så vi hade sluppit asa på enorma vagnen då. Den var som en dröm att köra, tom. Rikard var sjukt imponerad av vagnen och det händer inte ofta... ;)


Ja jag vet. Den är faktiskt ganska ful, men den knallrosa suffletten gör ju den sjukt fin ändå. Men himmel, sån fröjd den var att köra. En dag, en vacker dag ska den bli min!! Kan inte Lia önska sig en vagn i doppresent? Haha!

1 kommentar:

Sofi sa...

Den är inte ful, den är skitsnygg!! Klart Milo och Lia skall åka fint :)
Jag köpte den "äldre modellen" nyligen och är verkligen jättenöjd. Löste den med 3mån räntefri avbet. på kidzshop som dessutom har fraktfritt. Själv sitter jag och funderar på om jag verkligen behöver våran p&t :/ Är såå sugen på en cam igen.
Sambon skulle nog få ett spratt om han visste mina planer, alla vagnar har varit "den sista" :D

Hoppas ni får en bra vecka!
Kram

Powered By Blogger