onsdag 5 maj 2010

Lias önskelista...

Det är så många som frågar vad Lia vill ha i doppresent. Jag har hittat några guldkorn som jag är heeelt övertygad om att hon vill ha:)

Lia älskar sina filtar och denna har nog varit en favorit:) Hade varit fin till hennes body & byxa i samma mönster.
Finns på www.pixiekids.se
Där finns även den matchande solhatten:


Spjälskydd från Gunilla Axén, helt underbart.
Finns på www.babysmart.se



Påslakan i samma till spjälsäng (till vagga har vi redan detta...)
Finns på www.busfrot.se

Annars blir hon nog glad för presentkort på Toddler eller Kids Corner, det behövs ju köpas ny bilstol och mamma vill som sagt ha ny vagn:)

Ja lite tips fick ni kanske iaf...

1 kommentar:

Sofi sa...

Vilken fin önskelista! Filten är alldeles underbar.

Jag hoppas att det går över snart. Tog av honom på underkroppen igår och då blev han helt plötsligt nöjd :) Så det är ett tips!

Jag har tagit stl68 på det jag tänkt skall passa i sommar. Han kan redan ha det men å andra sidan är förhoppningsvis sommaren snart här :) Och det är bra med växmån i det.

Hoppas ni får en fin helg!!

Powered By Blogger