söndag 28 september 2008

Söndag 28/9

Jaha så var det söndag igen. Så fort tiden går.

Helgen har varit bra! I lördags var vi i stan och shoppade lite, sen köpte vi mat med oss, tog med den ner i tivoliparken och åt där, det var ju så fint väder. Milo matade ankor och äckliga gäss och lekte på lekplatsen.
Idag har vi varit på Maxi och på kalas hos mormor som fyllde år i tisdags.

Uhh vad helgerna går fort. Måndag imorgon. BLÄ! Jag har iallafall min tidiga vecka denna veckan, slutar 14.30 alla dagar utan imorgon då vi har planering så jag måste jobba till 16. Då ska Rikard hämta Milo på dagis, då lär han bli glad!
Timmarna jag jobbar över imorgon ska jag ta ut på fredag, då slutar jag kl 13! Ja och så fyller jag ju år med, så då blev den dagen ännu bättre:).
På lördag ska vi på barnmässa i Malmö, det ska bli så kul!





Milo snurrar....

Hmm Gudmor ville inte snurra? Konstigt... Hehe!

Kollar in ankorna!

Vi var inne på leklådan som hade utförsäljning. Köpte denna fina trätåget till Milo, det var uppskattat :)



Ute på promenad med Moa i världens finaste tröja...

Här hittade vi Milo precis! BUSUNGE! Vad var det som lockade där uppe tro?

Titta! Alla nappar finns ju där i nappskålen!

Söta underbara Milo!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, vilken underbar bild på bänken! Vilken napptok:)Värsta förrådet!

miranda sa...

fina kläder som vanligt :-)
jaså du fyller år på fre minsann? grattis i förskott! kramar

Powered By Blogger