måndag 1 september 2008

Framsteg.

Idag hade det faktiskt gått bra på dagis. Han blev såklart skitledsen när jag gick, men sen hade det gått över och han hade bara blivit ledsen ett par gånger. När jag kom och hämtade honom satt han och åt och pratade med en fröken och var GLAD! Så otroligt skönt. Nu hoppas vi detta håller i sig.

Om Milo vaknar i någorlunda l´hyfsad tid idag ska vi köra in till mitt nya jobb tänkte jag. Jag vill gärna ha träffat alla innan jag ska börja på torsdag. Så jag iallafall vet var jag ska vägen på torsdag morgon. Usch, det är allt lite nervöst. Hoppas det blir bra. Hoppas. Känns konstigt. Tänk att jag verkligen ska börja jobba liksom!

Ikväll ska jag, Mamma och Lotta gå och se Mamma Mia. Vi har försökt flera gånger men det har alltid varit fullt. Men nuuu äntligen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att lilla M va glad på dagis :)
Jag såg MammaMia, med min mamma, sist jag var hemma och vi skrattade så tårarna trillade *S*

Hoppas att Ni haft en bra kväll!!
kram

Annica sa...

Haha. Guuulligt!

Powered By Blogger