onsdag 3 september 2008

Nu är det på riktigt...

Idag och igår har Milo varit jätteglad på dagis. Det är så skönt! Han har varit där mellan 9-15 och lekt och haft roligt. Det är så skönt att se att han är glad när man kommer och ska hämta. Jag är så glad att vi tog dessa dagarna extra för det behövde han. I måndags var jag med nästan hela dagen och igår var jag med 1½ timme. Idag lämnade jag direkt. När vi kom dit idag skulle han ner och leka direkt, så kul att se! Han skiker som en tok när jag går, men det går över.
Imorgon ska han vara på dagis mellan halv åtta och tre, för då är det dax för mig att börja jobba. Dagen jag fasat för är här. Att säga att jag ser fram emot det vore att ljuga, men det ska bli skönt när dom första dagarna är över...



Jag har Väntat. Och Längtat. Och Letat. NU ÄR DEN MIN!

Eller ja. Milos iaf ;)





Vi var och handlade lite innan. Milo vet preciis hur man gör när man handlar. Han går och stoppar allt möjligt i varukorgen, sen kör han fram den lite, tar ngt från nästa hylla och stoppar ner and so on... Det kan ta evigheter att handla med Milo! När man väl kommer till kassan får man gå och lämna tillbaka massa grejor man inte ska ha och medans man gör det... Ja då har ju han hunnit stoppa ner ÄNNU mer skit i korgen! *haha*



Lite isbitar kanske?



Eller varför inte häftstift?

Tokiga underbara unge! Vi älskar dig så!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja varför inte lite häftstift? Jag är övertygad om att det köps alldeles för lite häftstift här i världen *S*

Anonym sa...

Vad söt han är :). Lycka till imorgon nu! Är säker på att det blir bra! Kram

miranda sa...

hoppas allt gått bra idag på jobbet! vi måste komma bort någon dag & hämta tösernas jackor/koftor... kramar

Annica sa...

Men knas, min gullig kommentar skulle vara här ju. Som passande till din lilla shoppingkille. Han kanske brås på sin mamma när det gäller shopping haha
För man kan väl aldrig få en lurv för mycket, eller =P

Powered By Blogger