söndag 29 juli 2007

Packat hela dagen....

*puh*
*pust*
*suck*

Det är MYCKET att packa när man ska åka iväg med en liten! Herregud, vi kommer hem på onsdag igen ju. Men det spelar nog inte så stor roll om man ska va borta 3 dagar eller 3 veckor (förutom kläderna...) för säng, mat, flaskor, leksaker, nappar, vagn, matstol osv. ska ändå med även om det bara är några dagar. Det mesta är packat nu tror jag. Åh nej, kom precis på att vi glömt hans snutte. *antecknar i huvudet*

Det ska bli skoj att komma iväg! Superkul att gå på Kolmården, jag älskar att titta på djur. Delfinerna där är så fina och showen var så bra när jag var där för 7 år sen.

Näe, lite kaffe och en dusch med Milo hade inte varit fel... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Spännande med Kolmården, väntar på rapport!

Var man ser hur många besökare man har är olika beroende på var man har sin blogg, jag har min på wordpress så jag vet inte hur det funkar på blogger, tyvärr.

Om du vill hitta roliga bloggar på svenska så kan du kolla på nybloggat.se nyligen.se eller knuff.se Där kan du också tala om när du uppdaterat din egen blogg, så att andra kan hitta hit.

Lycka till!

Powered By Blogger