onsdag 25 juli 2007

Det underbara sommarvädret...

Åh, vilket underbart väder vi haft denna sommaren! Solen skiner och det är varmt så man håller på att svettas ihjäl.. Eller inte! När ska sommaren komma egentligen? Solresorna är slut skriver tidningarna, oväder från England är på väg in. *suck* Jag hoppas, hoppas att det inte öser ner när vi går på Kolmården iaf. Det behöver inte vara stekhett heller, bara lite sådär lagom, det är allt jag ber om... *håller tummarna*

Idag har vi varit på marknad i Åhus, hittade så coola bandanas till Milo. En vit med döskallar och en svart. Fina! Och dom passar oss oxå:). Ett märgben köptes oxå till lilla Moa, men hon har så liten nos o mun så hon kan inte greppa om det. Istället ligger hon och vaktar det med sitt liv nere på mattan och hugger den som närmar sig. *sss* Där har hon att göra ett tag!

Lille knatten sover i vår säng, helt slut av dagens strapatser. Han har fått utslag över hela kroppen och efter ett samtal med min Moster och lite forskningar i en bok har jag kommit fram till att det är 3dagarsfeber han haft. Då är det vanligt med utslag efter att febern försvunnit.

Ikväll kommer Jenny & Kenny hit. Vi ska käka pizza och spela spel, det är alltid lika trevligt.

Näe, nu ska jag kolla in http://www.tradera.se/ och se om där är ngt skoj...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för i kväll. Det var najs!

Anonym sa...

Vad roligt det låter med den lilla vovven som vaktar sitt ben :-D

Som icke-rökare tyckte jag förstås att det där var en mycket bra artikel, risken för att vårt barn ska drabbas är ju nästan obefintlig i så fall.

Jag är rätt mager trots åttonde månadern, så någon heffaklumpskänsla har inte infunnit sig. Det är mest att jag är så totalt osmidig, du vet vad jag menar ;-)

Powered By Blogger