torsdag 8 november 2012

Woop woop:)

Fyyy vad kass bloggning nu igen:). Nåja, jag skyller på salg-hysterin i min hjärna! Var iväg i tisdags och det var underbart som vanligt, jag älskar dessa brudar asså! 4 timmar i kön och vi hade så kul så det kändes som ungefär Max 1 timme. Så härligt! På lördag blir det visst en runda till, hoppsansa som det kan gå!

Visar bilder när jag är färdigshoppad, men några har jag på mobilen:)

Milos absoluta favoriter; Molos hoods som går att knäppa hela vägen upp!
Lia traskade runt hela dagen igår i nattlinne, sina stövlar, nya ryggsäcken, vantarna och mössan. Sötnöt.
Så här ser det ut på salg.. Sopsäckar fulla med Molosar!
Milos overall hittades minsann!
Å så här ser det ut när man köar! Inte så illa va? 

Molosar i massor!!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger