söndag 11 november 2012

Molos Salg Hösten 2012!

Leggings i 98 och 104 - gäller att passa på;)

Klänningar 92-98-104 

Badkläder! Räknar kallt med Italien 2013;)

Lite mössor och ryggsäckar...

Tröjor och mysbyxor till Milo 

Overaller till både Milo & Lia

Softshelljacka till Alice, skalbyxor och vinterskor till Milo.

Till Alice i storlek 140

Bebispresenter samt babyklänning som Lia har som tunika och knickers till sommaren...

Handlade åt en vän...

Klänningar 98/104

Tröjor till Lisan

Pyttekläder i storlek 68 åt men vän

Oxå pyttekläder i 68 till samma vän:) Sååå mycket fint i dom små storlekarna!

Som sagt, Italien 2013! Linnen till Lia i 98/104

Badräckt, mössor, skalvantar och pennskrin till båda barnen.

 
Lite mer leggings i 98 och 104...


Tröjor till Milo. Förstår inte hur jag lyckades komma hem med 3 av samma tröja i samma storlek;) 

MMP jackor, väärldens bästa jackor, vattentäta och såå gosiga fleecejackor som såldes ut för 100 DDK!

Å så en knapptröja och en kjol med Lias älskade hiiistar:)


Ja, det var allt! Inte så mycket va?
Jo jag vet, det är sjukt mycket. Men jag har varit där 2 dagar och andra dagen var det 50% på allt flick från 98-104 och upp, dvs. dubbelt så mkt kläder! Sjukt roligt!  

Japp, Jag är Galen. Jag bjuder på det! 



Inga kommentarer:

Powered By Blogger