lördag 17 november 2012

Äntligen...

Äntligen är det lördag! Å äntligen får jag va hemma med knattarna! Denna veckan har varit så sjukt hektisk, jag är inte van vid det. Känns som jag inte sett barnen sen i tisdags ungefär.
 I onsdags hade vi personalmöte på kvällen och jag stängde, så jag var hemma i knappt en timme innan jag fick åka igen och när jag kom hem vid 21sov ju barnen såklart. I torsdags började jag jobba 6,30 och skulle slutat 13,30 men så blev det inte...
 En kris på jobbet kom i vägen och jag var inte hemma förrän klockan var 18... Utan en enda rast på hela dagen. Egentligen skulle jag varit med Milo hos ögonläkaren, sen skulle vi lämna barnen till mamma och gå på bio. Så blev det inte, bion hanns inte med heller.
Mamma fick ta barnen direkt vid 13 och jag var bara där nån timme på kvällen och pussade lite på dom, sen skulle dom sova hos mormor och morfar nämligen för igår hade både jag och Rikard tagit ledigt från jobbet för att åka till Ullared. Julklappsshopping stod på schemat! Så igår var vi iväg hela dagen, åkte vid halv sex och kom hem igen vid 17.

Så jisses, vad jag saknat mina kids! Jag är inte van vid detta och vill inte ha det så heller. Nu hoppas jag att en lugnare vecka är att vänta, även om jag får jobba på måndag eftermiddag när jag brukar sluta vid 11,30....



Älskade Älskade barn! 




Dom fick varsin leksak när vi kom hem igår, Lia fick Barbie som sjunger, som hon suktat efter ett bra tag. Sååå fiiin, var omdömet hon gav den. Nej, en sån liten brukar väl inte leka med Barbie, detta är hennes första, så får vi väl se om den blir lekt med. Hon har suktat efter den ett bra tag.

Milo fick ett spiontåg från Cars2, aldrig sett innan men för 99 kr så fick det följa med hem. Googlade det och fann att det kostade 279-299 på andra sidor, så det var visst ett fynd!


Vår kundvagn. Rond 1. Dessa leksaker tar ju sån plats! Bara att betala efter leksaksavdelningen och sen gå in igen! Milo fick pärmen ni ser där med Angry Birds, den blir nog välanvänd. Just nu är det mycket pyssla, skriva och greja, nu kan han samla allt i sin pärm.

Inga kommentarer:

Powered By Blogger