fredag 23 november 2012

Fredag...

Å sjukstuga igen... Jobbade idag efter att varit hemma med en Lia som haft ont i öronen igen i 2 dagar. I eftermiddags när vi kom hem från dagis och jobb så började Milo plötsligt frysa och ville sova, tog febern och mycket riktigt, 39 grader! Vart kom detta ifrån? Vi som skulle haft À familjen här ikväll och ska på bio imorgon. Nåja, så är det. Hoppas innerligt att han är frisk på söndag när bästisen ska ha kalas annars lät han bli förtvivlad!

Inte lätt att vara sjuk när lillasyster är totalt sjövild! Hon sov en 20 min i eftermiddags och sen dess har hon nog gått på speed eller nåt. Helvild! Å traggar som bara den. Hon blev arg på R innan och sa "Dumma Pappa!" Jag sa till henne att så säger man absolut inte. Då säger den lilla skiten "pappa slåå maaj!" Ehhh det gjorde han verkligen inte sa jag. " näääe men pappa FEES!!!"
Haha jag höll på att garva ihjäl mig, denna unge alltså! Vart får hon allt ifrån!

1 kommentar:

PAAATE sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Powered By Blogger