onsdag 16 maj 2012

Salg salg salg!!!

Vilken fullkomligt underbar dag vi hade i Köpenhamn igår! Köa i 4 timmar för att sen frossa i fina molosar i ännu fler timmar! Så underbart. Å så mkt fint jag hittade! I ungefär 4 salger nu har jag letat och letat efter Lias snuttefilt som är så svår att hitta och som är så speciell. Igår när vi kom dit så ser vi genom rutorna att där låg en där inne! Helt otroligt. Även andra eftertraktade filtar låg där och det var språngmarsh dit! Jag hann och fick hjälp av bästa Sofie och Annelie och fick med mig dessa underbara filtar hem. En öööööverlycklig Lia hittade dom i morse! Fick även fatt i en luddig filt med rally motiv åt Milo och den ville han visst ha;) är otroligt nöjd med salgen!!

Idag har jag varit i gjort test inför utbildning till hösten sen var det bara hem och kasta sig i bilen. Nu är vi på väg mot Göteborg och ska tillbringa helgen där. Tröttheten börjar komma krypandes, det har varit sjukt mycket dom senaste dygnen!

Kolla in bilderna i se en lycklig Lia:

2 kommentarer:

mormor sa...

Lyckliga lilla Frida Lia...

Anonym sa...

Kan du inte lägga ut bild på vad du köpte för kläder? Är så nyfiken :) Kram från en trogen läsare

Powered By Blogger