lördag 5 maj 2012

Lördagsmorgon....


Två mysande barn i soffan, Lady och Lufsen på TV och kaffe till Mamman och Pappan. Solen skiner och snart ska det ätas frukost och sen är det simningsdax för Milo. 

Lia är på otroligt gott humör efter den fruktansvärda behandlingen igår med lavemang deluxe. Hon måste haft riktigt ont i magen, stackaren. Inatt har hon sovit utan ett ljud fram till 5 i morse, det har inte hänt på väldigt länge. Hon brukar skrika i sömnen och vakna och va ledsen flera flera gånger per natt. Vi tackar barnmottagningen på CSK för detta och är så glada att vi äntligen fått riktig hjälp. 

Från och med nästa vecka är jag tillsvidareanställd i kommunen. Ja dom flesta hade väl jublat, jag började nästan gråta. Nu kan dom göra vad dom vill med mig, känns det som, typ. Placera mig var dom vill. Jag hoppas jag kommer in på skolan till hösten... 

Nu dax för frukost och sen avfärd mot town!

2 kommentarer:

Karolin sa...

Ja jag jublade iallafall för jag vill hemskt gärna fortsätta jobba med dig!!
Ha en mysig helg, själv bär det av mot stafetten nu!!
Kram

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Ah, sötnos! Det vet du, är det några jag vill jobba hos så är det ju hos er! Får jag bara det så:)

Lycka till idag!
Kram!

Powered By Blogger