måndag 21 maj 2012

Molos Lagersalg, 15 Maj 2011

Eftersom vi varit iväg har jag ju inte hunnit visa vad jag köpte på salgen, många har frågat efter bilder och här kommer det!

Å japp, fortfarande galen;)

FILTAR! Fattar ni att jag letat i snart 2 år efter fler dockhusfiltar åt Lia, på varje salg. Å så fanns det helt plötsligt, TVÅ! Leopardfilten är en sällsynt skapelse, oxå vadderad men har bara gjorts i några få provexemplar. Har suktat i många år nu, äntligen fick jag fatt i en! Hoppas att Lia kan tänka sig att gosa med den oxå lite istället för bara dockhus men jag tror inte hon gillar den...
Rallyfiltarna köpte jag 3 av bara för dom var så billiga, Milo har snott en och dom andra får flytta vidare. Å Colibrifilten blev en doppresent åt vår fina kusin igår:). 

Leggings åt Lia, 98 och 68 som knickers.

Kjolar 92, Hood 92 och skor 22.

Gaaalet fina ytterkläder!

Måste ju matcha filten va;)

Lite ont om klänningar tyvärr...

Ytterkläder åt Milo!

Rallyrygga, badshorts och corvette-skor.

Lite mysbyxor, linnen och knickers.

Milo blev ööverlycklig för dessa hoodar, framförallt dom man kan knäppa hela vägen upp;)

Tshirts till Milo i 116 & 122!


Lite ont om långärmat... Men fiiinaste vinterjackan!!

Ja det var allt för denna gången. Är SÅ nöjd och fantastiskt glad för framförallt filtarna då. Var rusning till filtarna då alla sett dom utifrån, helt galet. TUR man var först i kön, det lönar sig;) 

2 kommentarer:

Sofi sa...

Där var dina bilder! :) Så mycket fint du hittat!!

Hoppas ni hade det mysigt i Gbg ♥

Anonym sa...

Oj va mkt fint! Säg till om du vill sälja:)
Med vänlig hälsning,
Sandra (scdz1@yahoo.se)

Powered By Blogger