fredag 4 maj 2012

Familjen Crocs?

Dessa älskade, hatade foppatofflor... Jag hatar dom oäkta, älskar dom äkta. Finns inget skönare att gå i. Inte i stan o så kanske, men hemma, på campingar osv. Sommaren lass är beställda.... 

Lias ena par kom för nån månad sen, hon har 2 i samma rosa men olika modeller....


Pappans...



Milos ena par... Hittade först inte dom han helst ville ha så jag fick ta dessa (kräkfula hemska) då han verkligen behöver ett par väldigt snart...


Sen idag dök dom upp, dom han suktat efter... Jag vägrade betala 399 som kostar i Sverige, men tack Ebay! 129 kr med frakt, löve You:)

Mina!

Dessa är inte köpta än.. Men åh, vad jag vill ha dom till LisanFisan. Har ni sett nåt sötare?!? 


Japp, det var vår Crocs sommar... Köper man på ebay blir det inte dyrare än alla kopior som säljs överallt som fötterna svettas ihjäl i! 



Inga kommentarer:

Powered By Blogger