måndag 21 maj 2012

Hemma!

Igår kom vi hem, efter lite kaos igår morse... Morgonen började med att Lia kräkte i husvagnen. Jättejättekonstigt. Ännu konstigare var att Milo sagt sen vi vaknade att Lia kommer kräka. Han ville inte sitta bredvid henne och sa så hela tiden. Vi sa ju att han var tramsig och sa åt honom att sluta. Å så kräkte hon! Hallå liksom. Han har nån inbyggd kräkradar den ungen.
Ja, lite jobbigt är det med kräk i en husvagn. Faktiskt. Inte det minsta roligt. Ännu mindre roligt när man måste köra 30 mil hem. Jag bäddade in bilen i handdukar och sen körde vi. Vi hade ju ett dop att passa klockan 15. Inget mer kräk har kommit och Lia mår hur bra som helst. Givetvis är vi hemma ändå idag för säkerhetesskull, men sjuk är hon inte. Fantastiskt skönt, kräksjuka är det sista vi vill ha.... 

Vi har iaf haft en toppenhelg i Göteborg, ungarna har haft fantastiskt roligt på Liseberg och Universeum. Tyvärr glömde vi vår vanliga kamera:(. Kallt var det emellanåt men barnen led inte av det. 

Som alltid är det ändå skönt att vara hemma och sova i sin egen säng! 

1 kommentar:

Malins blogg sa...

Heej jessica!
och tack för din fina kommentar:-)
Jag hoppas jag kommer blogga lite oftare nu. har varken bloggat eller läst några bloggar under renoveringen, då jag inte haft tillgång till någon dator. Så jag har lite att läsa ikapp. Ser att sommaren kommit till er också:-) sååå härliga badbilder på barnen. man riktigt njuuter av varje sekund nu känns det som.
Vi hörs nog vidare!
Kram Malin

Powered By Blogger