tisdag 10 januari 2012

Tröttisar...

Det blev en lång dag idag, från 8-17 ungefär var kidsen på dagis. Hujedamig vad trötta dom var när vi kom hem. Strax efter 19 sov båda två. Lång dag imorgon med för mig, men barnen blir hämtade av mormor vid ett-tiden. Skönt för dom! Sen slutar jag kl.14 på torsdag och 12,30 på fredag. Sköönt!

Jobbet verkar helt okej. Trevliga tjejer verkar det som. Föreläsningen vi var på i förmiddags var det bästa jag nånsin lyssnat på, har nog aldrig skrattat så mkt på en föreläsning samtidigt som hon sa så extremt mycket bra. Väldigt imponerad!

Är oxå dödstrött, längtar efter min sköna säng:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej snubblade in på din blogg när jag kikade på Molo kläder. Är också ett stort fan av kläderna och blev helt "chockad" när jag såg att ni fyndat massa fint på molo salg i köpenhamn förra året. Är det sånt som återkommer varje år? Finns det trådar på familjeliv om detta? Mvh Sandra

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Hej!
Japp, salgen är i Köpenhamn 2 ggr/år, nån gång i maj och nångång i oktober/november. Dom bästa dagarna på året!

Powered By Blogger