söndag 29 januari 2012

Hoppsan!

Hoppsan sa, en oplanerad bloggpaus på nästan en vecka. Å ingen förklaring till det har jag heller. Ren lathet antar jag. Nåja, vi lever och mår bra iaf. Dagis ringde efter mig i fredags när jag hade jobbat en timma, dom trodde hon hade maginfluensa efter en hel del bajsande men sen blev det inget mer, så imorgon är det dagis och jobbdax igen. Skönt! Är väl bara en tidsfråga innan den skiten (hehe) kommer till oss ändå men jag är glad så länge vi slipper, jag avskyr det...

Helgen har varit bra, fredagsmys med bästa familjen Persson i fredags, stan i lördags med fina töser, Mamma och Pappa kom hem i lördagkväll och Milo blev så glad så han nästan började gråta. Idag har vi handlat inför kommande vecka och så har vi varit på Eko och köpt födelsedagspresenter till Lia... Om 2 veckor fyller hon 2 år... Hur gick det till???

Sliten idag efter en jobbig natt, återkommer imorgon med lite bilder och lovar bättre bloggning denna veckan!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger