lördag 21 januari 2012

Himmel...

Vilken extremt dålig start på helgen. Milo kom in i vår säng vid 05, sen dess har jag inte sovit en blund. Lia började vråla vid 06 och sen vrålade hon väl gott och väl i en timma. Fattar inte vad det tar åt henne när hon vaknar och skriker så. Det är helt omöjligt att få tyst på henne, enda gången hon blir tyst är när vi sätter in henne i hennes säng sen får hon sitta där och snyfta.
Resten av morgonen fortsatte med bråkiga barn och barn som totalt saknade hörsel. Åkte till stan, Lia sov tack och lov medans Milo & Rikard simmade. Blev av med min telefon, tur jag träffade snälla bekanta som jag fick låna av så jag kunde ringa R, Å med det hittade telefonen med, konstigt nog hade han fått den med sig.

Lunch på BK och sen klipptes hela familjen. Sånt jäkla rövarpris för en klippning, vi var där i en halvtimma, 1050 kr fattigare. Det tog inte 5 minuter att klippa av mina toppar, 350 spänn. SJUKT.

Ja jag är på så jäkla dåligt humör idag. Snöar gör det med. Skit.

Lördagsgodis i soffan och Trassel på TV.

Så fin i håret, min fina kille!

Milo fick en ny OnePiece på Kappahl idag. Ja han har 3 stycken redan men dom används alltid och är alltid i tvätten. Denna åkte på så fort vi kom hem:) 

1 kommentar:

mamma sa...

Hej min lilla tös, jaså du är på dåligt humör idag ?? Men jag håller ned dej vilket rövarpris på klippningen. Men oj sååå fina båda barnen blev. Världens sötaste. Milo är så fräck i sin nya frisyr !!!! kram från mormor

Powered By Blogger