tisdag 24 januari 2012

Tisdag.

Så var tisdagen över, dagarna rullar på. Har haft 2 tidiga dagar så nu stänger jag imorgon. 
Idag har vi haft Pippi på besök;)

Å "vi" har tvättat.... 

När jag stod och hängde tvätt så hörde jag Lia som sa; Baaajs.... Mycket riktigt. Hon hade bajsat och dratt av sig blöjan, tjohoo! Rätt ner i badkaret blev det för henne. När Milo hade försäkrat sig om att allt bajs var borta så gjorde han henne sällskap. Sen hade dom mys i sina nya badrockar från Småfolk. Lia blev överlycklig när hon fick se på Pippi:)

Mys! Tyckte att han med kunde haft en lila/rosa badrock, för jag tycker den är finast, men icke. Han är väldigt bestämd på sådant nu, trots att jag alltid haft mkt rosa och lila på honom. Den tiden är förbi, kan jag ju lugnt säga...

Älskade, Älskade barn! 
"Kommer aldrig min mormor och morfar hem??" Frågade Milo idag. Igen. När jag sa att dom kommer på lördag, räknade han efter och kom fram till att det var bara 4 dagar till, då började han nästan gråta av lycka. Han saknar verkligen sin Mormor och Morfar!

1 kommentar:

MAMMA sa...

JA DU LILLE MILO. MORMOR GRÅTER NÄSTAN NU NÄR JAG LÄSER DETTA !!! SNART E DET LÖRDAG MILO.....KRAM FRÅN MORMOR...

Powered By Blogger