torsdag 12 januari 2012

Bugaboo Bee

Ja, nu är jag oxå en sån. En såndär som har en Bugaboo vagn och tycker den är det bästa som körts på denna jord. Jag erkänner att jag haft fel, jag gör det. Jag har aldrig velat har en Bugaboo vagn innan, men nu. Oh My! Vi letade efter en liten sulky till Lia och jag avskyr alla dessa plastiga, skrangliga sulkys som knappt håller ihop, du kan köpa dom för allt mellan 400-1500 ungefär. Å dom är grääääsliga. Framförallt så sitter väl oftast barnen inte bra i dom, det är inte fullt liggläge och dom har inget stöd för barnens fötter.
Då var valet lätt. Vi fyndade denna på Blocket, helt ny! Jag är sååå nöjd!


Lia älskar den och vill sitta i den heela tiden;)

"De e min!!" 

Jojomensan, storebror får med plats;) Ser sååå dumt ut att se honom i en vagn, han har inte åkt vagn sen vi fick Lia och då var han 3 år precis. 

Kan tillägga att vagnen var inte rosa när vi köpte den, men som av en händelse råkade jag (Läs; letade jag ihjääl mig) efter en roooosa suflett;) Grymt fint! 


Fredag imorgon, woop wooop! Jag slutar 12,30:) 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger