söndag 28 augusti 2011

Söndagkväll.

Hur tusan kan helgerna gå så himlans fort? Jag begriper det inte!

Hade en jättetrevlig kväll hos Jenny igår, underbart att sitta ner och äta och dricka och kunna prata lite utan att bli störd av barnen, himmelriket! Hade gärnat stanna längre, men var tvungna att åka hem och avlösa våra barnvakter. Är så tacksam för den hjälpen! <3

Idag har vi handlat inför vår fest nästa helg. Massa fester nu... Ska bli skönt när vår är "över", känner mig smått stressad över den. Massa som ska göras men just nu kan man inte göra så mkt ändå. Suck!

Å på torsdag börjar jag jobba. Känns inte ett dugg kul. Framförallt inte nu när jag har fått så himlans ont i både nacke och rygg, hoppas det ger med sig tills dess.

2 inskolningsdagar kvar på dagis för Skrållan, sen är hon färdig.... Jag hänger inte med i svängarna...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger