tisdag 16 augusti 2011

Ni har väl koll på vinterkläderna??

Idag damp det ner en overall i lådan. Den finaste!!!



Så himelens fin! För övrigt så är våra vinterkläder nästan klara, som vanligt i slutet av augusti;). Lias andra overall är undanlaggd (molo ofcourse) och Milos vinterjacka utsedd. Termobyxorna från förra året passar än och Milos overall är oxå inhandlad och klar sen länge. Feels good!


Idag har jag jobbat första dagen. Det känns. Det känns. Nu ska jag inte dit igen förrän den 1e september. Lias första inskolningsdag skulle varit imorgon, men hon har ju såklart fått feber.... 

3 kommentarer:

miranda sa...

men gud vad stor hon blivit :) och långhårig :) så söt!

Lina sa...

Aha det va ju lite skillnad på att jobba två dagar eller att va ledig två ;-) Men helt okej ändå ju, du får ändå va ledig en del :-) Nej jag har tyvärr inte fått nåt jobb :-( Milva skolas in i november men jag tänkte försöka komma in som vikarie redan nu, i skolor absolut INTE på förskolor!!!
Va fin overall :-) Har du två overaller till Lia? Jacka oxå? Kan du inte vissa bilder på alla vinterkläderna? :-)
Jag brukar oxå va ute i god tid med vinterkläder men har bara hittat overall till Milva än så länge. Ska ha en jacka oxå å så tror det blir 2-delat för både Engla och Milva i år.
Jo jag har en ny blogg men tycker blogspot krånglar funderar på att prova en annan blogportal!

annica sa...

skitsnygg overall. Vilken stl är det? säg till när den ska vidare;)

Powered By Blogger